Феновете по света вече са напълно убедени, че новият албум на Adele се казва "30" и ще се появи скоро. Подозренията за това се появиха, след като миналата седмица на различни места по света се появиха мистериозни билбордове с числото, изписано върху тъмен фон в синьо и тюркоазено.
Venice Grand Canal, Philippines. #Adele30 pic.twitter.com/Ph6wo11Une
— Adele Daily ³⁰ (@adeledailynet) October 2, 2021
Tate Modern - an art gallery in London! #Adele30 pic.twitter.com/iSTwT63cQP
— Adele Daily ³⁰ (@adeledailynet) October 2, 2021
Empire State, NYC. #Adele30 pic.twitter.com/6Qpbmqu6k9
— Adele Daily ³⁰ (@adeledailynet) October 2, 2021
Днес същият фон се появи като профилна снимка и корица в акаунтите на звездата в социалните мрежи. Сайтът на британската певица също беше обновен с неясното изображение и в него посетителите са призовани да се регистрират.
“I will always come back, and I will always write music."
— SARA³⁰ ⚜️ (@adeleforIife) October 4, 2021
- Adele #Adele30 pic.twitter.com/0wlGYZKiIF
Почитателите на Adele са сигурни, че тя се подготвя за музикалното си завръщане с нов албум за първи път от 6 години. Вече се споменава и дата - 19-и ноември.
Това ще бъде четвърти проект на изпълнителката след предишните "19", "21" и "25". Всеки от тях отразява важен период от живота на звездата. Така заглавието "30" става още по-логично, защото Adele е на 33 години и през последните няколко години преживя сериозни промени - на 30 години звездата се разведе със съпруга си и баща на сина ѝ Simon Konecki, след което претърпя драстична промяна във външния вид, като отслабна много, и в момента изглежда като напълно различен човек, от това което помним от времето на "Hello".
Колкото до мистериозното число 30, то се появи на Айфеловата кула в Париж, Колизеума в Рим, Банденбургската врата в Берлин, музея "Немо" в Амстердам и върху Емпайър Стейт Билдинг в Ню Йорк. Според BBC логото е било забелязано и в Русия, Бразилия, Мексико, Полша, Ирландия, Италия, Канада, Малайзия, Южна Корея и Великобритания.
Британската медия отбелязва, че макар и официално да не е потвърдено, че изображенията са свързани с Adele, числото 30 е изписано със същия шрифт, който певицата е използвала и за заглавията на предишните си албуми.
Междувременно около 19 часа днес, няколко часа след като Adele внесе промените в профилите си, Facebook, Instagram и WhatsАpp се сринаха по целия свят. В Twitter, където повечето потребители на трите социални мрежи се насочиха след изчезването им, от компанията на Марк Зукърбърг обявиха, че знаят за проблема и работят по отстраняването му. И докато всички се питат какво се случва и чакат информация, почитателите на Adele се включиха в потока шеги по адрес на Facebook и останалите, който заля Twitter. Според тях това е ефектът на британската звезда, която е блокирала социалните мрежи, преди още дори да обяви официално, че ще издаде албум.
Adele broke all social media and she didn't even say hello #Adele30 pic.twitter.com/JwIBGr22fb
— Dama?³⁰ | Adele is coming | (@_adelextea) October 4, 2021
Adele Her Impact pic.twitter.com/ZTlQ9WCw4M
— Adele Society (@AdelesSociety) October 4, 2021
.@Adele teases her #Adele30 comeback and social media platforms start crashing. Coincidence? ? #FacebookDown pic.twitter.com/xyC05tIyLv
— Deezer (@Deezer) October 4, 2021
Adele намекна, че следващият ѝ албум ще се казва "30" в публикация в Instagram през 2019 г.
Британската музикална сензация не се беше появявала официално в публичното пространство откакто приключи промоциите за "25". Първата ѝ изява след дългото отсъствие беше миналата година, когато влезе в ролята на водеща на американското комедийно телевизионно шоу "На живо в събора вечер".
"25" също беше предшестван от мистериозна рекламна кампания. Така например в популярно риалити шоу за музикални таланти във Великобритания беше пуснат 30-секунден запис на непозната песен на Adele върху черен екран, докато зрителите по телевизията гледаха реклами. По-късно това се оказа "Hello".
От албума бяха продадени над 3,5 милиона копия само във Великобритания и така се нареди на 14-о място по продажби в историята на страната.
Записът подобри рекордите по продажби и в САЩ, и донесе на Adele "Грами" за албум на годината, награда, която тя се опита да прехвърли на Beyoncé, която според нея е заслужавала повече да я получи. "Не бих могла да приема тази награда", каза тогава на церемонията британската певица с насълзени очи. "Артистът на моя живот е Beyoncé. И нейният албум за мен, албумът "Lemonade", е монументален".