След като преди дни съобщи, че работи по първия си коледен албум, Cher обяви ново начинание.
Легендарната певица разкри, че пуска в продажба собствена марка италиански сладолед, “Cherlato”.
“Истина е", увери звездата феновете си. В социалните мрежи тя публикува видео, което показва цветен брандиран камион за превоз на леденото изкушение, украсен с нейни снимки с фунийка джелато в ръце. В друга публикация тя помести няколко снимки на апетитния продукт с различни вкусове.
Работата по новия проект на Cher е започнала още преди 5 години, пише още тя.
В официалния акаунт на Cherlato се разкрива, че певицата си партнира с новозеландска компания за сладолед, която е специализирана в производството на лакомството, но без глутен.
За съжаление, на този етап Cherlato ще се продава само в Лос Анджелис. За приготвянето му ще се използват само местни съставки, а целта е да се спести максимално вредното въздействие от производството и транспорта за природата.