Enrique Iglesias е продал своя музикален каталог на Influence Media Partners за огромна деветцифрена сума.
Певецът се е съгласил на сделка с фирмата за музикални права, която покрива неговото име, образ и подобие в опит да увеличи възможностите за лицензиране.
Агенция Bloomberg първа съобщи предполагаемата сума, която изпълнителят ще спечели от партньорството.
„Песните ми имат огромно значение както за моите фенове, така и за мен. Вълнувам се да работя с екипа на Influence Media. Чувствам се уверен, че ще изградим трайно партньорство за моята музика и бъдещи проекти", казва Iglesias в изявление.
Основателката на Influence Media, Lylette Pizarro, коментира:
„Enrique е глобална икона и да го имаме като част от семейството на Influence Media е момент, променящ играта за нас. В продължение на четвърт век той завладява феновете по целия свят с хитове, които оглавяват класациите и чупят рекорди. От „Experiencia Religiosa“ до „Hero“ и от „Bailando“ до „I Like It“ и „Be With You“, има малко артисти, които се доближават до постигането на това, което Енрике е постигнал комерсиално. Той изигра ключова роля в представянето на двуезична музика сред масите. Не можем да бъдем по-развълнувани да си партнираме с една от най-разпознаваемите фигури в съвременната музика“.
48-годишният латино изпълнител в момента изнася концерти от турнето си "Trilogy" в Северна Америка. Освен него сделка с Influence Media имат и Blake Shelton, Future и Julia Michaels.