Jennifer Lopez стана обект на критики, след като пусна собствена марка алкохолни напитки. Става дума за коктейлни напитки на основата на водка, вдъхновени от красивите италианси брегове.
Някои фенове обаче се възмутиха, че певицата и актриса да рекламира алкохол изглежда фалшиво и явно е само, за да печели пари, защото самата тя е известна с въздържанието си. Латинодивата е казвала в интервюта, че не пие кафе и алкохол, за да не вреди на фигурата си и на кожата си. По думите ѝ тя консумира спиртни напитки изключително рядко и то само ако ситуацията го изисква, например на някое звездно парти, като дори тогава в повечето случаи си позволява само глътка.
“От десетилетия спазвам режим нон-стоп и все повече осъзнавам колко е важно да се наслаждаваш на живота. Исках да създам нещо по-добро - нещо, което е по-вкусно, с по-добри съставки, нещо, което ще искам да пия с приятелите и семейството ми", казва Lopez в рекламното видео на напитката.
Минути след като тя публикува клипа, много от нейните 240 милиона последователи изразиха разочарованието си в коментарите и крикуваха звездата, че е влязла в алкохолния бизнес.
“Това е разочароващо. Защо не направи бранд за безалкохолни напитки, след като винаги говориш за негативните последствия от алкохола и самата ти не пиеш? Това е толкова нетипично за теб", написа един от феновете на Lopez.
Друг добави: "“Jlo, ти не пиеш. Това е нещо общоизвестно и е било изтъквано многократно. Разбирам, че парите са си пари, но все пак, ти не пиеш алкохол".
Други последователи на Jen пък изтъкнаха противоречие - как може тя да пуска марка алкохолни напитки предвид проблемите на съпруга ѝ Ben Affleck с алкохолната зависимост.
В прессъобщението за представяне на бранда Lopez разкрива, че работи по проекта от 2 години, а името е вдъхновено от прякора ѝ Lola, който хората използват за нея, когато разкрива "по-игривата си и безгрижна страна".
Lopez е основала марката с ветераните в индустрията Ken Austin и Jenna Fagnan, както и с нейния мениджър Benny Medina.