Още 2 милиарда за Bruno Mars

Певецът вече има три клипа с толкова гледания в YouTube

20 април 2022
social
Снимка от кадър YouTube

Bruno Mars харесва блещукащи златни бижута и ягодово шампанско с лед - както се пее в неговата песен “That’s What I Like” - и както изглежда, тези глезотийки са по вкуса и на доста други хора. 2 милиарда, ако трябва да сме точни.

От сряда, 20-и април, 36-годишният хитмейкър вече има три клипа с над 2 милиарда гледания в YouTube, след като сингълът “That’s What I Like” от 2017 г. официално се присъедини към “Uptown Funk” от 2014 г. и “The Lazy Song” от 2010 г. 

Клипът на “That’s What I Like” показва танцуващия Mars в празно сиво пространство, а към движенията му се добавят анимации с бели линии. В един момент за кратко към него се присъединяват и три негови нарисувани по същия начин и танцуващи фигури. Тези “дудъли” или драскулки се превърнаха в първия ефект за камера във Facebook, базиран на музика, който позволява на потребителите да се снимат и да излизат на екрана с такива динамични бели очертания. 

“That’s What I Like” е един от осемте хита номер 1 на Mars в американската класация Billboard Hot 100. Песента прекарва цялата 2019 г. в чарта и има три награди “Грами” - за песен на годината, за най-добра R&B песен и за най-добро R&B изпълнение. В същите три категории Mars спечели и на тазгодишната церемония благодарени на хита “Leave The Door Open”, който издаде заедно с Anderson .Paak като дуета Silk Sonic. Песента им донесе грамофонче и за запис на годината.

Новини