ФК Барселона обяви нов футболен екип, проектиран в сътрудничество с Rolling Stones.
Тимът на Каталуния обяви новината за партньорството с рок ветераните днес в X (бивш Twitter). Клубът сподели видео, показващо специалното издание на екипите. В по-голямата си част дизайнът е същият като оригинала – носи характерните червени и сини ивици и емблема в левия ъгъл – но е допълнен с емблематичното лого на групата на централно място. Mick Jagger, Ronnie Wood и Keith Richards се появяват за кратко в клипчето и показват с гордост и усмивки екипите с тяхното лого.
DONE DEAL! 🤘💥
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 19, 2023
🚨🤝🗞️ FC Barcelona and @RollingStones sign deal ahead of the next #ElClásico thanks to @Spotify . 28/10/2023 👅 pic.twitter.com/bfH7tpw5Lp
Сътрудничеството с Rolling Stones идва малко преди премиерата на предстоящия албум на бандата „Hackney Diamonds“.
„Ние сме големи футболни фенове и се радваме, че Spotify избраха нашето лого, за да украсят фланелката на ФК Барселона, за да отпразнуват издаването на новия албум на Stones "Hackney Diamonds"“, казват от бандата.
„Ще аплодираме играчите на терена, както и феновете по целия свят, които ще гледат този емблематичен мач“, добавиха те.
Специалната фланелка ще бъде носена от играчите на Барса в мача срещу Реал Мадрид на 28-и октомври, а логото на Stones ще бъде и върху екипите на женския отбор срещу Севиля на 5-и ноември.
Това не е първият път, когато ФК Барселона си сътрудничи с артист. Миналата година отборът също носеше специален екип, с логото на Drake, по време на мача им срещу Реал Мадрид. Така беше отбелязано и постижение на канадския рапър - той стана първият изпълнител, достигнал 50 милиарда стриймвания в Spotify. Партньорството между клуба и стрийминг платформата беше сключено през март 2022 г.
„Hackney Diamonds“ излиза утре, 20-и октомври. Това е 24-ият албум на Rolling Stones и първи с нова музика от 18 години. Досега бандата пусна две песни от него - водещият сингъл "Angry" и колаборацията с Lady Gaga и Stevie Wonder "Sweet Sounds Of Heaven".