С втория си сезон, "Squid Game" отбеляза нов рекорд, превръщайки се в третия най-гледан телевизионен сезон на Netflix с общо 152,5 милиона гледания.
Пред него остават само първият сезон на сериала (265 милиона) и хитовата продукция "Wednesday" (252 милиона).
След премиерата си на 26 декември, сезон 2 събра 68 милиона гледания само за четири дни, превръщайки се в най-големия дебют на сериал в историята на платформата. В рамките на 11 дни броят на гледанията достигна 126,2 милиона, което също е рекорд за този период. През последната седмица корейската драма отново оглави класацията за най-гледани неанглоезични сериали, докато първият сезон зае третото място.
На върха на англоезичната класация е "Missing You" на Харлан Кобен с 15,2 милиона гледания за седмицата до 6 януари. След него са историческата драма "American Primeval" (10,4 милиона) и документалният сериал за Джери Спрингър "Fights, Camera, Action" (7,7 милиона).
Сред другите хитови заглавия са премиерата на "WWE Raw" (№ 4), комедийният спектакъл на Габриел Иглесиас "Legend of Fluffy" (№ 7) и шпионският трилър с Кийра Найтли "Black Doves" (№ 8).
Трилърът "Carry-On", пуснат на 13 декември, запазва втора позиция с 7,2 милиона гледания, след като е изместен от анимацията "Тайният живот на домашните любимци 2". Популярни заглавия като "Аз, проклетникът", "Соник: Филмът" и първата част на "Тайният живот на домашните любимци" продължават да доминират сред детските филми.
Платформата Netflix затвърждава водещата си роля със силни дебюти, международни хитове и разнообразно съдържание, което привлича зрители от всички възрасти.