"Злосторница" официално е най-касовата бродуейска адаптация в световната боксофис история, изпреварвайки “Mamma Mia” от 2008 г.
Филмовият мюзикъл с участието на Ariana Grande генерира 634 милиона долара в световен мащаб след шест седмици в кината, докато „Mamma Mia“ натрупа 611 милиона долара. "Злосторница" спечели 424 милиона долара в САЩ и преди седмици надмина „Брилянтин“ от 1978 г. (188,62 милиона долара) като най-голямата филмова адаптация на постановка на Бродуей в местния боксофис. Втората част на високобюджетния мюзикъл, „Wicked: For Good“, ще излезе по екраните в края на 2025 г.
"Соник 3" циментира рекорд за франчайза със 74 милиона долара в своя международен дебют, най-голямото отвъдокеанско начало за семейната филмова поредица. Сумата е леко завишена заради предварителните прожекции. Въпреки това тридневната цифра все още се извисява над „Соник 2“ от 2022 г., който стартира с 33 милиона долара от пазарите извън САЩ. Филмът ще излезе в 10 допълнителни територии, включително Корея, Бразилия и Италия, следващия уикенд. "Соник 3" стартира девет дни по-рано в Северна Америка, където анимационното приключение е генерирало 137 милиона долара до момента, което прави крайната глобална сума 211 милиона долара.
Също нов на международните екрани, „Носферату“ събра 3 милиона долара само от пет пазара. Готическата приказка, режисирана от Robert Eggers и с участието на Bill Skarsgård в ролята на граф Орлок, ще продължи задграничното си разпространение през новата година. В американския боксофис "Носферату" спечели 21,1 милиона долара през традиционния уикенд и 40,3 милиона долара през първите пет дни от премиерата.
Въпреки новопоявилите се продукции, "Муфаса" оглави международните боксофис класации със 77,1 милиона долара от 52 територии. Предисторията на „Цар Лъв“ изглежда се възстановява след трудния старт, като продажбите на билети са 214 милиона долара в международен план и 328 милиона долара в световен мащаб до момента.
Другата Disney продукция, „Моана 2“ (известна у нас като "Смелата Ваяна"), събра 36 милиона долара извън САЩ през уикенда, което прави общо 487,8 милиона долара извън американския пазар. Анимационното приключение натрупа 882 милиона долара в световен мащаб и се готви да преплува границата от 900 милиона долара.