„Злосторница“ е „много популярен“ - на голям екран, а сега и на видео по поръчка. В рядко срещана проява на прозрачност за приходите по веригата Universal съобщи, че високобюджетният мюзикъл е събрал 26 млн. долара през първия ден и 70 млн. долара през първата седмица от цифровото си разпространение в САЩ и Канада.
„Злосторница“ дебютира на 31 декември за домашно развлечение срещу 30 долара за закупуване и 20 долара за наемане на оригиналната или певческата версия на филма, пише Variety.
Според студиото адаптацията от Бродуей е донесла най-големите продажби за първия ден и началната седмица за което и да е кинозаглавие на Universal. За сравнение, вторият по големина старт на видео по заявка (VOD) на студиото е „Супер Марио Брос“ от 2023 г. с 44 млн. долара от първата седмица на дигитални наеми и продажби.
И Universal очаква богатството, свързано с Оз, да се увеличи: „Злосторница“ все още има повече от два месеца ексклузивност в платформите за домашно забавление, преди екстравагантната песен и танц да бъде достъпна в Peacock, стрийминг услугата, собственост на компанията майка NBC Universal.
След това има „Злосторница: Завинаги“, който описва второто действие на шоуто на Бродуей и започва да се излъчва по кината година след оригинала, на 21 ноември.
„Злосторница: Част първа“ вече е генерирал 682 млн. долара в световния боксофис, откакто стартира по кината на 22 ноември. Въпреки че отчитането на боксофиса е нещо обичайно, приходите по веригата, като например премиум VOD, рядко се оповестяват публично.